KL4-HISTORIA
KL5-HISTORIA
KL6-HISTORIA
KL7-HISTORIA
KL8-HISTORIA
KL5-BIOLOGIA
KL6-BIOLOGIA
KL7-BIOLOGIA
KL8-BIOLOGIA
Przedmiotowe Ocenianie-j.angielski-kl.1-3
Przedmiotowe Ocenianie-j.angielski-kl.4-8
INORMATYKA-KL4
INORMATYKA-KL5
INORMATYKA-KL6
INORMATYKA-KL7
INORMATYKA-KL8
Kl. 1-3 wymagania edukacyjne – podstawy rytmiki
Kl. 1-3 wymagania edukacyjne – kształcenie słuchu
Kl. 1-3 Kryteria oceniania KS i PR -dodatek
4_klasa_KSZTAŁCENIE SŁUCHU_wymagania_kryteria_sposobyspr
5_klasa_KSZTAŁCENIE SŁUCHU_wymagania_kryteria_sposobyspr
6_klasa_KSZTAŁCENIE SŁUCHU_wymagania_kryteria_sposobyspr
Edukacja wczesnoszkolna – klasa I
Edukacja wczesnoszkolna – klasa II
Edukacja wczesnoszkolna – klasa III
Edukacja informatyczna – klasy I-III
Język angielski – klasy I-III
Język angielski – klasy IV-VIII
Język polski
Język francuski
Przyroda
Wychowanie fizyczne
Chemia klasa VII
Chemia Klasa VIII
Fizyka kl. 7
Fizyka kl. 8
Technika
Biologia
Historia
Kształcenie słuch i podstawy rytmiki – klasy I-III (kryteria oceniania)
Kształcenie słuch i podstawy rytmiki – klasy I-III (kryteria oceniania) – dodatek
Matematyka
Kształcenie słuchu I-III
Kształcenie słuchu IV-VI
Kształcenie słuchu VII
Kształcenie słuchu i rytmika – dodatek
Wiedza o społeczeństwie VIII
Kształcenie słuchu, Zasady muzyki, Literatura muzyki klasa VII-VIII